fredag 4 maj 2012

Fredag kväll och trasig bil

Ja, då var det helg igen!
Har precis tränar klart, det var mycket mindre folk på gymmet ikväll, skönt. Jag får mycket bättre flyt i träningen när jag inte behöver leta efter hantlar, pinnar eller en plats att vara på.

Idag när jag skulle åka från jobbet så startade inte bilen. Jag vred om nycklen och det hände inte ett smack, klick klick var det enda som hördes. Mutter och morr! Så det vara bara att gå och ta tunnelbana och bussen hem. Undrar vad felet är, kanske batteriet som givit upp, vad vet jag.

Nu börjar jag känna i kroppen att det händer något. Rakare och längre! Himla roligt och motiverande.


Fredagkväll och fredagsmys med Hockey och keso med äpple och kanel.


Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida