tisdag 1 maj 2012

Första dagen!

Idag är första dagen i Fitness fighten! Jag har vägt mig, mätt midjan och tagit vilopulsen. Anders har fotograferat mig framifrån, från sidan och även bakifrån. Allt detta ligger upplagt på min sida hos Fitness Fighten.
Tror att jag har levt i total förnekelse över hur mycket jag väger och jag ser ut. Bilderna är så hemska och jag skäms över hur jag ser ut. Nu är detta på väg att ändras. Jag har valt att göra något åt detta!
Inombords är jag en smal och snygg kvinna... Ska bara få utsida och insida att matcha.
Fighten är under 30 dagar och jag har ett mål, minus 5 kilo och en starkare kropp! Blir det mer minus på vågen är det ren bonus!
Så hjälp mig bli mitt rätta jag! Jag kommer behöva all hjälp i världen att klara detta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida