fredag 4 maj 2012

Dag fyra

Idag har jag lite mindre träningsvärk, det betyder att om jag skulle behöva nysa, så skulle jag våga det;-)
Jag känner mig väldigt självupptagen, jag tänker bara på när och hur jag ska träna, när ska jag äta och när ska jag planera och handla.
Det är bra, tror jag att jag blir fokuserad på mig själv och det jag gör just nu. För det är för mig egen skull jag gör detta.

Idag ska vi sätta upp en tydlig målbild, hur vill jag må och känna mig dag 30. Att det ska var så svårt att sätta en målbild! Det är något som jag borde kunnna och som jag hjälper andra med... frustrerad.

Målbild den 30 maj: Jag mår bra, är stark och lugn!

Så där det är detta jag jobbar emot, nu känns det som det är så långt bort. Så jag bryter ner det till mindre dagliga mål: Ät och träna som planerat, inget annat!

Fullt fokus, det är 26 dagar kvar. Jag vill klara detta och jag kommer att klara av det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida