söndag 20 maj 2012

Den tjugonde dagen.

Är resultatet följande -3,2kg,  - 9 cm i midjan och vilopulsen har sänkts med 6 slag i minuten. Detta väldigt bra, jag är så nöjd och stolt. Detta inspirerade mig idag så jag tog i lite extra när jag tränade.

Idag har vi fortsatt ute i trädgården, köpt lite buskar, blommor och tomatplantor. Jag gillar att det blommar och är fint men jag gillar verkligen inte att rensa ogräs. Jag har jobbat hårt på att  avskaffa alla rabatter på tomten men det finns några kvar....

Så det är bara att kriga på. Det blir iallfal fint när det är klart. Alltid något.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Anna sa...

Wow, minus 9 centimeter! Herrgud, jag kommer inte känna igen dig när vi ses!
Puss

21 maj 2012 kl. 11:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida