måndag 14 maj 2012

Försöker alltid att vara positiv....

...men jag har ont i min höft! Det började när jag för några veckor sen sprang. Det gör inte mer ont när jag tränar men det känns ganska ordentligt annars.

Vet inte om jag ska ta mig till en läkare eller om jag ska vänta tills Fitness fighten är klar?
Jag väntar ett tag till eftersom det inte gör ont när jag tränar utan nästan tvärtom.

Annars då? Jo tack det är bra. Känner att jag har koll på det mesta när det gäller träningen och maten. Jobbet är rörigt fortfarande men det gör inte så mycket när resten av livet är bra.

Den yngsta sonen tar studenten snart! Min vackra son är på väg att bli vuxen, det känns så konstigt. Så fort jag tänker på mina söner svämmar det över, jag blir alldeles varm i bröstet och jag får tårar i ögonen. Jag är så stolt över dem och vilka personer de har blivit. Det är en sådan ynnest att känna så här.
Bara kärlek och omtanke!

Var så goda mina vänner, en glädjeruta!

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida