torsdag 17 maj 2012

Vilken träningsvärk!

Hur kan man efter 17 dagar av hård träning helt plötsligt få världens träningsvärk? Jo man ökar lite vikter, motstånd och gör nya övningar, då får man träningsvärken from hell. Jisses, min mage, mina ben och min rumpa är så stela och ömma.

Belönade mig själv med massage igår, väldigt skönt, igår. Idag är jag så öm i min rygg. Tror att han hittade muskler som han bearbetade lite extra.

Vi Anders och jag har varit, tillsammans med tusen andra, på Ulriksdal Slottsträdgård idag. Vi köpte nio st smultronschermins buskar som vi har planterat runt vår "nya" altan. Det kommer att dofta fantastiskt på sommarkvällarna. Vi köpte en anna buske också men jag kommer inte ihåg vad den heter.
Rosa pelargoner och vita hänglobelior till våra krukor ute köpte vi också. Det kommer bli så snyggt.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida